Bel ons

Contact

Het steeds moeten bellen naar instanties (waaronder wij) kan aardig in de kosten lopen. Daarom geven wij een aantal tips. Neem deze tips in acht vóórdat je (ons) belt;

  • Schrijf al je vragen van tevoren op.
  • Houd pen en papier bij de hand (voor eventuele notities).
  • Laat degene die belt, goed Nederlands spreken, verstaan en begrijpen zodat alle informatie ook echt goed binnenkomt. Het is niet wenselijk terug te moeten bellen omdat niet alle informatie goed begrepen is.
  • Blijf rustig en word niet boos, ondanks je situatie. Wij begrijpen echt wel de eventuele frustratie maar degene die je aan de telefoon hebt, heeft het beste met je voor en wil echt een oplossing aandragen die kan helpen je situatie te verbeteren.
  • Houd het gesprek kort door alleen gerichte en relevante vragen te stellen.
  • Wees voorbereid!
  • Het is mogelijk om je door ons terug te laten bellen zodat jouw kosten beperkt blijven.

Ook heb je de Zorgverzekeringslijn. Die lijn geeft onafhankelijk advies en praktische tips voor het oplossen van zorgverzekeringsschulden. Zij leggen uit hoe de Zorgverzekeringswet in elkaar zit en welke rechten en plichten (on)verzekerden hebben. Dat doen ze gratis.

Voor meer informatie kun je ons bellen op:

Maandag t/m vrijdag 8.30 tot 20.00
Zaterdag 10.00 tot 14.00

WSK Adviesbureau Zorgschulden
KVK-nr.: 81082878
info@zorgpremieschuld.nl

Andere belangrijke telefoonnummers:

CAK – 0800-5028Wanbetalers regeling.https://www.hetcak.nl/
CJIB – 058-25.33.33.0Premie Zorgverzekering.https://www.cjib.nl/
SKGZ – 088-900.69.00Geschil met je Zorgverzekering.https://www.skgz.nl/
Belastingdienst – 0800-0543Algemeen nummer.https://www.belastingdienst.nl/
Zorgverzekeringslijn – 0800-64.64.644Uitleg van de Zorgverzekeringswet.https://www.zorgverzekeringslijn.nl/
UWV – 088 – 898 92 94Uitkeringsinstantie.https://www.uwv.nl/
SVB – Tel gaat via website (postcode)Sociale Verzekeringsbankhttps://www.svb.nl/